Kokosowe kulki mocy. Mega.

Masz ochotę na coś słodkiego?
Dręczy Cię mały głód?
Szukasz zdrowej, pożywnej przekąski?
Dobrze trafiłeś. Te kulki są smaczne, zdrowe i bogate w składniki odżywcze.




Przepis na ok. 30 kulek.

Składniki:

  • 1 szklanka wiórków kokosowych
  • 1/2 szklanki płatków żytnich
  • 50g orzechów brazylijskich
  • 2 łyżki kakao (prawdziwego)
  • 2 łyżki miodu
  • 2 łyżki oleju kokosowego nierafinowanego
  • 2 łyżki amarantusa ekspresowego (opcjonalnie)
  • 4 duże figi suszone
  • 1/3 szklanki wody
  • ok. 1 szklanka wiórków do obtoczenia
Wykonanie:
  1. Wiórki, płatki żytnie, orzechy mielimy na mąkę.
  2. Do miski wsypujemy zmielone składniki suche i dodajemy kakao, miód, olej kokosowy, amarantus.
  3. Figi i wodę blendujemy na gładką masę i dodajemy do pozostałych składników.
  4. Ugniatamy masę ręką, aby była kleista.
  5. Formujemy kulki i obtaczamy w wiórkach. Odkładamy na talerz.
  6. Chłodzimy min. 3 godziny, najlepiej cała noc.
Smacznego :)


4 komentarze :

  1. Muszę częściej robić takie kulki, bo to przecież całkiem zdrowa przekąska :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hallo,
    przepis jest bardzo latwy i kuleczki w kilka minut gotowe. Sa bardzo efektowne i pyszne !
    Dziekuje z przepis i pozdrwaiam.
    Doroteja

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zjadłam te składniki zanim przeczytałam przepis – teraz więc muszę sobie wyobrazić, że zjadłam takie pyszne kulki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, zrobiłam wczoraj "Kokosowe kulki mocy" i uważam, że są wspaniałe.
    Cieszę się, że trafiłam na Twój przepis.
    Polecam.
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń

Apetyt na Zielone - zdrowo jem i gotuję © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka